1 April

Nu funkar visst bloggen igen! hm och ja som inte är så sugen på att skriva nåt nu!

Nåväl, alla födelsedagspresenter är nu inhandlade och mitt klädskåp är fyllt av dem,, vi ska ju fira i helgen allihopa (mor far, P och ja) för vi fyller ganska tätt, men min födelsedag börjar:) .. dock dyrt med presenter...

Tittade på min deklaration på internet och såg goda nyheter där:) men glädjen blev som förbytt när jag insåg att aktierna inte var redovisade:( och som ni kanske vet så måste man betala skatt på den vinstbärande delen, vilket gör att ja kommer få betala ungefär lika mkt som jag hade positiva nyheter... det är ganska mkt :( Dessutom går en räkning iväg nästa vecka till fsk på 2000 till ingen nytta och ja har köpt böcker för 800.... med andra ord en dyr vår väntar mig! Tur attdet är sommar snart så man kan fylla på plonkan lite, om två månader så har ja nästan börjar sommarjobba!

Ja saknar min vovve så mkt nu, otroligt mkt, tyvärr kommer nog inte han komma med upp, då det är för långt att åka:(

Vill veta om ja klarat tentan nu! nyfiken! ska börja de nya kurserna i morron, får se hur de är.. ska läsa en pedagogikkurs, en litteraturkurs och en "english as a global language"kurs... alltså fortsätta läsa engelska *suck*

Idag hoppas ja att ja kan få en bok att läsa i... mina böcker är skickade nu men måste ha en tills i morron! jäkla adlibris!

Nåväl.. april april på er... det ja skrivit är dock inget aprilskämt:)

Kommentarer
Postat av: sofi

hejsan kusin.. hälsa mamma och pappa och din bror från mig när du träffa dom. hoppas ni få det mycket trevligt. kram

2008-04-01 @ 12:00:59
URL: http://ninjasofiea.se
Postat av: Anonym

denna veckan kommer du får lite extra pengar från mig ju =) får hoppas det fyller hålen liite iaf! Gina ska troligen komma med pengar ikväll, men jag hör av mig så snart jag fått dom så får du de å böcker av mig så snart som möjligt! kram

2008-04-01 @ 15:22:58
URL: http://liindak.blogg.se
Postat av: J till S

Ja det ska ja göra, dock är det bara mor och far som kommer tror ja. Bror blir nog hundvakt! Hur är det med er?

2008-04-01 @ 16:37:03
Postat av: J till L

Du, de pengar känns väldigt välbehövliga när de bara försvinner en massa! skönt med en ganska så oväntad inkomst iaf, det visste vi inte för ett år sedan höhö!
Har precis kommit
in från balkongen, suttit i en brassestol med solen i nyllet,, gissa vem som njöt och till å med somnade? så nice!

2008-04-01 @ 16:40:02
Postat av: J till s

Ja det ska ja göra, dock är det bara mor och far som kommer tror ja. Bror blir nog hundvakt! Hur är det med er?

2008-04-01 @ 16:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback