Vad har hänt?

Jaa nu sitter ja åter å skriver i min lilla blogg.. dagarna flyter förbi som en liten dimma... får klart för mig att jag helt klart är vuxen nu - för vuxna säger hela tiden att när man blir vuxen då går tiden mkt fortare än när man är ung..
Helgen.. ja vart tog den vägen? pluggade lite, var hos elin i fredas, mysigt! Å johanna hela hon såg ut som glädjen själv då hon hade fått slåtts.. i lördas,, va hände då? pluggade lite granna och sen så på kvällen åkte ja till cicci med johanna å där kollade vi på fotboll och lite mma.. det där va nog inget för mig å cicci iaf,, fast killarna har sjusta kroppar och endast shorts på sig.. men det där med att slåss ja vet inte ja.. å förresten ja behöver inte kolla på de där svettiga muskelbergen... ialla fall så va det mycket trevlig med skratt å massa chips :)
Hela helgen hade ja dock eländig huvud vilket gjorde att ja och patrik inte hängde med och biljardade igår.. hade varit skoj annars!

I morron åker ja till bollnäs, ja å patrik ska bo där i 2 veckor och vara djurvakter å Sasha (voffe, schäfer), sassi (raskatten), ester (bonnakatt) och hennes son musse... ska bli lite mysigt med djur igen! saknar djur!

Trivs väldigt bra i min studiegrupp, enda tråkiga är att inte Frida är med oss, men hoppas att vi kan byta grupper nästa kurs! Vore superkul att plugga våra eländiga böcker ihop igen!

52 dagar kvar till THAILAND - vad jag längtar!

Nu laga mat och packa lite..

Vännerna ni är så bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback