så trött

Idag är jag väldigt trött, trött i huvuvdet å allt jag måste tänka på.. alla praktiska saker och all denna läsning, ja har ont i nacken och axlarna för ja under denna 1 och en halv vecka läst som en galning. Visst har läsningen minskat betydligt men fortfarande finns mkt läsning kvar!

nästa vecka när ja bor i bollnäs har jag beställt 5 böcker så ja kommer å ha att göra där med, med tanke på att alla böcker är ganska tjocka!

Jag längtar som en galning till allt, varför längtar man egentligen? tiden går ju så fort ändå. kanske för att vardagen för tillfället är ganska tråkig med bara en massa läsning.

I helgen händer väl inte så mkt.. ska till elin idag å äta tacos och mysa, ska bli kul! se elin och dannes nya lägenhet också! å så kommer fossen dit med, blev visst ingen kebenekaisestigning som det va tänkt!

Danni - det löser sig, en lägenhet är bara en lägenhet där du inte ska bo förevigt. huvudsaken är att du har din pojk kvar eller hur?!

 Grattis kusin Tess på födelsedagen!

Slutligen Go kineser och svenskar!

Kommentarer
Postat av: Danni

Jo ja vet :) Men jag hatar ovisheten. Jag vill veta hur allt blir. Jobbigt! Har också fått tandvärk, i en tand som jag anser att dom idiotiska tandläkarna har förstört. Misstänker att den håller på o dö eller nåt. Rotfyllning är inte gratis det heller, goosh! Ha det bra vännen!

2007-09-10 @ 13:50:49
Postat av: Johanna till Danni

Nä precis, ovisshet jobbigt, men du har iaf ett jobb, skitnervös för att ja inte ska få nåt! hrm!
ska vi stämma våra läkare ihop? de har ju förstört min tand men vägrar fixa det ju!
Annars bra?

2007-09-10 @ 14:30:55
Postat av: Danielle

Vilken ide Johanna. Det satsar vi på :) Allt bra annars, saknar min Peter bara..men men...veckorna går ganska fort ändå. Hur har du det? Allt bra med pluggandet o så?

2007-09-11 @ 06:57:38
Postat av: Johanna till Danni

Jo det går bra med plugget mkt att göra så det går fort! snart thailand och jul ju:) hänger knappt med! händer den närmaste framtiden då? kram

2007-09-11 @ 16:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback