Onsdag

Hellu... idag gick ja faktiskt till skolan och läste.. imponerad av mig själv för trodde verkligen inte att jag skulle göra det.. men boken till tisdag är numera läst och det känns bra! Har kommit igång rejält nu med böckerna till kurs 2 som börjar nästa vecka vilket behövs, eftersom det som sagt bara är dryga 5 veckor kvar till thailand och 2 veckors ledigt och jag VÄGRAR ha med mig läxor till asien!

När ja läste dök mina godingar J och E  och babblade på - saknat ert babbel flickor! :) Håller med er fullständigt i det ni sa!  Va kul att se er och så va det skönt med ett avbrott.. vi bestämde också för att hitta på nåt i helgen, va det blir är icke bestämt... Jag och j gick också ut och gick nu på em och det var enormt skönt - så himla fint väder och alla dessa färger! det bästa med hösten definitivt.. Ja just - j och ja ska naturligvis på höstmarkanden i boulognern - den brukar ju va sååå stor:)

Vi ska också äta frukost på donken i morron :) hade nåt erbjudande så det måste vi ju utnyttja - fattiga studenter som vi är.. j kommer också hit ikväll - allt för att ha en anledning att strunta i baracken - vi är inte alls sugna på att gå dit!

Nåt mer som hänt.. ja tror inte det..

Linda vi måste träffas snart tycker jag - även naturligvis cicci!!


Älskling - tack för hjälpen - kom hem snart!

Kommentarer
Postat av: Linda

Snart måste jag oxå sitta i skolan å läsa, har inte köpt böcker till nästa kurs (allt för att spara pengar, hehe) så då kan vi kanske sällskapa om du oxå sitter där nån dag =) jaa, vi får ta å ses snart, håller jag absolut med om!

2007-09-26 @ 17:26:43
Postat av: Linda

vi får ta en titt i våra kalendrar å se om vi hittar nåt tillfälle som passar =)

2007-09-26 @ 19:09:03
Postat av: Johanna till Linda

Ja ja sitter där någon dag ibland, vägrar köpa några böcker så:) läst ganska många dock men några är kvar..
Kalendern känns ganska tom just nu lite planer bara!

2007-09-27 @ 08:57:20
Postat av: Linda

Jaa, det vägrar jag med just nu =) vi har typ ara tre stycken till denna kursen nu så det kändes onödigt att köpa.. haha.. ja, här är det tomt med fram till första helgen i oktober, å sen bär det äv hem =) men innan dess är jag fri, haha.. =D vi får höras lite närmare på msn!

2007-09-27 @ 09:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback