Onda dag!

Idag vaknade jag av öronvärk igen, vilket nog fått mig att bestämma att ha en bettskena..svider hårt att punga ut med 2430 spänn men är nog värt det att slippa smärtan!

Patrik hade visst hittat va man kan göra på koh koh khao (dit vi ska första veckan på vår resa) och vi ska absolut göra djungeltrekking, låter så himla fantastiskt mysigt att rida elefant, bada i ett vattenfall och åka kanot.

Ni kan se utfylkterna här om ni vill.. några förslag va vi mer kan göra? så svårt att bestämma sig!


http://www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Thailand/Koh+Kho+Khao/Koh+Kho+Khao+(Excursions+list).htm

Ni får visst kopiera upp den till adressfönstret för att den ska funka, krånglar lite för mig!

Aja nu är det snart helg, ska läsa lite innan det blir det:)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Danni

Å, låter underbart gumsi! Nu är vår sommar bestämd. Jag och Peter ska blia runt i europa :) Haha! Kan du tänka dig! Nästan lika bra som Thailand! Italien, Paris you name it! Ha en bra dag underbara Johanna!

2007-09-28 @ 10:02:04
Postat av: Johanna till Danni

Nämen vet du va, det kanske vi med ska göra! vi har fått förfrågning om vi vill hänga med patriks mor och syster med resp.. så vi kanske med ska göra det! Men det slår absolut inte vår sköna resa nu! Har du sett våra underbara hotell? tycker allt ni ska åka dit ist;)

2007-09-28 @ 10:44:32
Postat av: Danni

Vart hade ni tänkt åka? Så kul Milano, Paris aaa....undrebart! Jag vill överallt! Måste gå in o kolla hotellen! Jobbar nu, det ringer så jag har nästan träningsvärk i käkarna!!! puss

2007-09-28 @ 13:47:13
Postat av: Johanna till Danni

Oj vet inte men antagligen till italien iaf, älskar italien så mkt! Paris har vi vart inne på att åka på weekend bara ja å patrik, men det e ju svindyrt att bo och äta där så.. hm! Du om du klickar på bloggar från augusti har jag i ett inlägg länkat till hotellen, så får du se dem! ser så underbart fina ut!
Hoppas allt e bra med dig! kram

2007-09-28 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback