Min dag

Hejsan hejsan...

Idag började jag dagen med att gå till donken med J och E, vi skulle käka frukost där eftersom man fått rabattkuponger som satt inne i gestrikemagasinet för er som inte sett...
Vi pröjsade alltså en hel tia för en kaffe och en jättegod macka, inte farligt alls, om vi hade velat haft en till macka hade vi fått betala 30 spänn! Det va trevligt tjejer, fast lite udda haha..
Såg något tragiskt, J kände igen alkisen som gav hon och anna en vinflaska en gång i tin.. det tragiska är att han ser normal ut skulle kunna lyckas i livet, ser alltså anständig ut med faktiskt fina kläder.. det tragiska är att han kanske är runt 25-30 år! Tyckte så synd om han, när vi gick ut från donken satt han på en parkbänk och hängde med huvudet.. stackarn.


well, vi gick till skolan eller E och J som skulle ha lektion, ja tog en runda i boulognern och nästan direkt när ja kom hem städade jag,, nu hoppas ja att alla bananflygor är borta! Hatar dom.! efter städningen läste jag lite och sen gic kjag ut och gick igen och här är jag nu.. trött och orkar inte plugga mer, har ingen lust fast ja kanske borde hrm.. näää ja har vart så duktig idag så:)

I helgen händer ev, picnic, myskväll i morron med L kanske C och kanske E och kanske... ja vem vet haha..
På lör skulle vi hitta på nåt på kvällen men vi vet inte vad! Nån dag på oss..

Tycker att Svensson svensson är superbra för att ha vart uppehåll så länge.. klart de gamla är bättre - men dessa håller ändå klassen.!


Tjo på er! Om 36 dagar åker älskling och jag - längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback