Kattungar!

Jo är ju i bollnäs nu och är djurvakt åt 4 djur, en hund och tre katter... inatt kom dock den som är rädd till mig ocj jamade och försökta gräva sig under mitt täcke,, ja anade oråd och sa till patrik - nu ska hon ha kattungar - ren moderinstinkt kanske då ja aldrig vart med om ett katt ska ha barn sådär.. inte uppväxt med katter i mitt hem... men det trodde ju då inte patrik på så efter att ha puttat på henne så insåg hon att hn inte skulle få ligga under täcket, å så nu i morse så låg hon i soffan (tack å lov att ja frös igår å hade filt!) med 4 gosiga kattungar- två blonda och 2 brunetter:) navelsträngen satt kvar på en av kattungarna så den va vi tvungna att klippa av men nu ligger hon å vilar medans kattungarna antingen sover eller äter.. gav "musse" vatten nu så får se om hon piggar på sig!

Vilken vecka - sasha löper å så får en katt kattungar- undrar va de andra två ska hitta på! i natt låg faktiskt finfina och goa raskatten (vet dock inte va den heter) Sassi jämte mig hela natten - hon å ja e så tajta:)

I helgen vete tusan va vi ska hitta på men nån utflykt blir det nogi af.. få passa på när man har bil:)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback