Katterna - sassi, ester, musse och barnen timon och pumba (döpt av mig)

Här är lite bilder på kattbarnen och de vuxna som vi va vakter åt...

Vi börjar med slösassi.. Mamma Johanna håller Sassi:)   
                                                                                                                   
           
  Älskar svarta katter, därför tycker jag Ester är så goe, sen är hon kelsjuk också, och cool:)
                               

Och så finfina Musse och hennes sööööta barn, timon och pumba som jag kommit på.. den blonda är naturligvis timon (då timon är ljus i lejonkungen) och den svarta (min favvo) är pumba då han är ett vårtsvin och mörkare än timon i filmen:) Tyvärr ser jag nu att Pumba inte kommit med så bra, men ni får lite på mig - han är sjukt söt.. och om vi bodde annorlunda skulle vi absolut tagit honom!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback