Hem idag

Idag ger vi oss av till gävle.. jag ska inte bo här mer men patrik ska bo mellan tis och ons med... ska tilltandläkarn idag..

Det ska bli skönt att komma hem fast detär mysigt med djuren, men borta bra men hemma bäst.. dessutom börjar jag bli lite trött på hunden... hon är vad ska man säga... ja ja jämför henne med min lilla vovve och han är ungefär 1000 ggr lydigare.. och jag tycker ju att en hund ska va lydig.. och hon är inte så lydig...vissagånger.. igår tex hade hon tagit ett ar trosor från mig och bitit sönder - ett par favvotrosor dessutom.. det hjälper ju inte precis att ändra min uppfattning om henne.. patrik skälldeinte ens på henne.. så hon lär la sig atthon får göra sånt antar ja. Vet inte alls hur hon är när husse och matte är hemma men fortfarande inte acceptabelt beteende.. patrik börjar också bli lite less, men det är bara till ons kvar..

Min lilla vovve, ja saknar honom till tusen fast det bara gått en månad sen jag åkte "hem".. men blir väl kanske mer när han ser så olycklig ut! han har ju sin tratt på sig ochden är nog lite jobbig,, han kan intehoppa upp i mams och dads säng för då tar den emot och likaså fåtöljen.. så han får ligga på golvet vilket han inte brukar.. sen så går han tydligen in i saker med den för att den är ivägen.. första natten hade han nog stått upp hela natten för han ville inte lägga sig ner med tratten.. men håll ut mattes lilla älskling - bara 1 vecka kvar, sen slipper du den!

Jag vill absolut ha en hund ochskall kämpa för att få det om vardagen tillåter det!
 
OM 3 MÅNADER är det jul.. mys
Om 39 dagar åker vi!! wiihhooo

Kommentarer
Postat av: Johanna till Danni

oj du va bestämd, varför inte?

2007-09-25 @ 11:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback