Helvete

Ja får man skriva så i rubriken? för idag är det ingen rolig dag. jag är både ledsen och besviken på att min läkare inte hjälpte mig mer. Nu tänker jag aldrig mer ta kontakt med dem. Ja sa att ja visst kunde komma på 5 års kontroll, men vete tusan om ja ens vill det. När de inte hjälper mig med det onda - det som dom gjort. de hänvisar helt enkelt hit till detta sjukhus.. och ja skulle tro att om jag behöver skenan, lär la det gå på flera tusen... mamma å pappa och också patrik har sagt att de ska hjälpa mig att betala men ändå. jag tycker inte ja ska behöva betala det. DET ÄR DERAS FEL OCH DE BORDE ÅTGÄRDA PROBLEMET!

Så riktigt less är jag nu eftersom jag är student, jobbade nästan hela sommaren för att få åka utomlands (som blev lite dyrare i beräkningarna), vilket gör att jag inte kan unna mig alltför mkt saker.. hur ska ja då kunna betala detta? visserligen finns det pengar på konton än, men de hade ja ju tänkt att det skulle gå till något annat än till tandvården!
SÅ jävla less att tårarna bara rinner!

Nu vill ja bara bort bort bort, krypa under ett täcke ligga där till andra nov för  att sedan ligga under palmen med mannen jag älskar!

Finns det något att glädjas över när man är ledsen? "det kunde varit värre" eller? Hm jag är nog mest besviken över att de inte hjälper mig så mkt smärta som de gjort mig.. pengar går att fixa fram, men mitt förtroende för dom har idag nästan helt eliminerats...

Kommentarer
Postat av: Danni

Men lilla Johanna, du har ju pengar i massor. Du som alltid är så sparsam. Men jag förstår att det finns roligare saker att lägga pengarna på. Finns det ingen försökring som täcker om man drabbas av idiotiska tandläkare?!?!

2007-09-05 @ 13:08:47
Postat av: Johanna till Danni

Hej gumms! du vet att ja ska åka till thailand med - deet kostar pengar med! Vet inte än, kanske hemförsäkrning ska kolla upp det, annars har pappa och patrik sagt att de ska hjälpa till med betalning:)
Hur är det med dig?

2007-09-05 @ 16:13:00
Postat av: Danni

Okej..men de fixar sig säkert godingen min. Thailand, underbart! Vill också!! Allt bra här, letar lägenhet för fullt. Hur har du det uppe i Gävle?

2007-09-06 @ 08:19:11
Postat av: Johanna till Danni

Ja det ska bli så skönt, bara patrik å ja på romantiska hotell:) läängtar! Här är det bara bra, nästa vecka ska vi dock bo i bollnäs i 2 veckor för vi ska va hund och kattvakter:)
Har du hittat jobb då? kram!

2007-09-06 @ 08:40:43
Postat av: Linda

man får glädjas över att man har familj, pojkvän (för vår del) å vänner som alltid ställer upp i stunder som känns hemskt tunga =/ hoppas det känns bättre nu, kram kram

2007-09-06 @ 19:56:56
Postat av: Danni

Nope, inget nytt jobb ännu. Hopplöst! Lägenheten är uppsagd, dan hennriksson va o kollade igår. Uh, känns inget vidare!! puss

2007-09-07 @ 10:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback