21 september

det känns som att det datumet är något speciellt med men kan inte placera det.. nån som, fyller år? hrm hrm..

Idag ska min bamse till v etrinären för att göra en operation i örat.. idag tror jag att jag har sympationt för idag gör det djävulskt ont i mitt öra med! Hoppas det går bra min lilla vovve, matte önskar att hon kunde vara hos dig efter lilla ingreppet!

Igår hade vi heldag i skolan och jag hatar heldagar som går ut på att man har två seminarie och två lärare - och båda snackar helalektionerna..! snacka om trött.. enda positiva med lärare nr 2 lektion var att vi fick frågor (som var väldigt dåligt genomtänkta) som vi skulle besvara vilket då betydde skratt å trams å oseriöst genomtänka svar.. ja, läraren är inte bra, det e det enda jag tänker säga.. måtte alla nyblivna lärare låta bli att bli som henne!!
Men kul hade vi i alla fall den sistas1½ timman:)

Idag skaja väl plugga lite sen ska vi till rengsjö för att förhoppningsvis få lite  pengar... nåt mer inplanerat är det nog inte men man vet aldrig med patrik..
Helgen är också ett frågetecken men tror vi skulle träffa patriks kompis (ar) (?) ...

Kattungarna är så goa, de är ju bara två nu,,vifick välja dom vi ville ha kvar så ja valde en helsvart och patrik en helorange.. de är så söta,, idag är de en vecka gamla! grattis på er! är det någon som vill ha en kattunge så är det bara att säga till!

Åker hem på måndag till gävle igen,, så då blir det som vanligt igen,, får hitta på nåt nästa helg, tjejer!
Mamma sa nåt om att hon skickat ett paket till mig,, nyfiken till tusen - men mamma sa: det e ju bara nåt litet, men ändå, nyfiken!

Nu ska ja äta frukost å läsa!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Danni

Har ni skaffat katter?!?

2007-09-21 @ 13:46:13
Postat av: Johanna till Danni

Hehe nejdå, vi är katt och hundvakter... en katt fick kattungar som vi gosar med nu:) du kanske vill ha en? så söta!

2007-09-21 @ 20:23:23
Postat av: Danni

ABSOLUT INTE!!!!

2007-09-24 @ 13:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback