Utmattad

Ja idag har det vart en fullspäckad dag! Började med seminarie som var väldigt intressant, handlade om läs och skrivsvårigheter och dyslexi.
Därefter begav sig gruppen ner till cafe Java för plugg. Jag köpte färskpressad juice för att det är så underbart gott! Ska önska mig en sådan tror ja i julklapp. Mycket plugg gjort på Java fick vi dock inte - mycket tjatter måste man också ha!:)

Efter detta begav jag mig hem och va hemma en halvtimma och kollade mail och skickade mail osv.. därefter gick jag boulognern och direkt till willys där jag handlade mer än beräknat så det blev tungt.. Var nära att få två backar med tomflasker på mig.. det va en gubbe som staplat många backar på vagnen och två av dessa ramlade på marken precis innan öppningen! Kraaaasssch sa det, även ett barn höll på att få glas på sig!

Efter willys började jag plugga lite till och sedan så tog ja en dusch och lagade mat å så nu sitter jag här och orkar inte göra ett dyft till!

Jag har haft så mkt tankar sista tiden men varje gång jag ska delge mig dom för er - ja då kommer ja inte ihåg! De kanske inte är viktiga:)

På fredag kommer mor far, morfar, mormor! Ska bli kul att träffa dom, synd bara att min ögonsten bamse inte kan hänga med, han är fortfarande sjukling och har tratten på sig, sen vill inte pappa att han åker så långt för han tycker inte om att åka långt.. och det är ju 50 mil enkel resa!

Ska också bli vaccinerad på fredag så att jag minskar risken något för att bli sjuk i thailand! Nu är det bara 3 och en halv vecka kvar.. inte ens 25 dar kvar! Jiiisses!

Jag har glömt av hur man skriver en recension! Mina svenskalärare på högstadiet och gymnasiet hade inte blivit glada:) Men ska se om ja har ett gammalt arbete att titta på så att jag kan få se strukturen!


Nu poof väck, maten inne i ugnen! Desperata hemmafruarna idag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback