SNART

Hallå eller, linda påminde mig, det är banne mig snart vi åker, börjar få resfeber tror ja!

Vart i skolan idag på en ytterst intressant seminarie, gillar verkligen lilla Eva! Gillar nästan alla som heter Eva i alla fall Eva lärare och min älskade mor:)

Gick sen en runda och direkt till willys där ja eg köpte alldeles för tunga saker för att bära hem själv men va gör man!

Sedan hem, ändrade på lite arbeten, käkade gröt och en banan sedan städade jag och nu sitter ja här å ska strax hoppa in i duschen!

Ska nog fundera på hur jag ska packa - alla dessa regler, blir galen av dem, vet ju inte ens om viktiga saker som ja måste ha får ligga i handbagaget!! hur ska man packa, någon som vet??

Ska bli så fruktansvärt skönt att komma bort från Sverige ett tag, även om hösten hittills varit fin och gått fort, men idag när det var minusgrader ute, längtade jag ännu mer. Köpte en kjol och matchande linne igår som ja iaf ska ta med.. men sen inget mer? ?eller pappa? får ju inte packa så mkt - "köp saker där nere istället".. hm så svårt att låta bli att packa sina sommarkläder bara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback