Panik!

Jag får panik, har snart utvecklat det i alla fall. Hjälp mig! Och jag vet innerst inne vad jag ska välja - men jag vill inte. Vill, vill, vill inte det! Älskling hjälper du mig om jag väljer det?

Idag har det utöver min paniska känsla varit en bra dag. Jag tycker det är roligt att träffa gruppen, speciellt Linda. Du är en bra studiepolare och en fin vän! Kan inte vi gå ihop i vår? Jag vet att det inte går, vilket är tråkigt!
Vi fixar nog Micke också - stackars pojke - tur att han är påhittad!

Idag är det precis en månad kvar till Thailand, längtar! Nästa sommar vill jag åka utomlands med er vänner med! Som en riktig avslutning! Jag hatar avslutningar om det är inte ska bli skönt att sluta!

Mum, dad tack för tipsen, får hoppas det hjälper mig!

Älskade Bamse bus, lycka till hos vetrinären i morgon, matte tänker på dig!

Nu mat!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback