Onsdag

Ja gud va veckorna går, nu är det redan onsdag, var det inte helg nyss med mor far, mormor å morfar? PÅ fredag är det endast två veckor kvar tills vi åker 2 VECKOR, 16 dagar kvar!  Helt otroligt! Börjar fundera på om vi har alla saker, det som fattas är nog lite sololja, sen tog ju mamma upp en resväska som ja ska ha - den ska endast va halvfull ner fick jag förmaningar av DAD..! f¨år se hur det blir med det!

I måndas fick jag min bettskena, så ja hoppas den ska funka nu så ja slipper ha mer ont i öronen, gör så satans ont annars! Fått lite ont i ryggen med så förhoppningsvis så får J E och jag chokladmassage på lördag, låter underbart skönt!!

I går klippte jag mig, blev ganska kort men det va slitet!

Nu ska ja kolla lite grejer som mamma tog med sig upp, rätt mkt julsaker och minnesgrejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback