Ny vecka igen - snart till varmare breddgrader

Hej igen! Helgen gick som vanligt fort, med hemmamys med cicci, linda, erik och älskling på freedagen, sedan var det ju chokladmassage på lördagen.
Fick också med Patrik att ut och gå men det var väl ingen större hit, han va så bakfull att han bara mådde illa hela tiden. Vi skulle in till forex och växla pengar, och kom dit lite innan 14 (de stänger 14) men då stod det vakter innanför dörren och när vi skulle gå in sa de att det var stängt! Hm konstigt!

På kvällen, var både jag och patrik trötta,  men vi ordnade ändå så att vi kunde spela bowling. Det är alltid kul, vi bokade två banor så vi blev fyra på varje vilket är ganska lagom! Jag hade väl hyffsade rundor men inga märkvärdiga. Min handled klarar inte mer än en halvtimma sedan blir den "trött" och jag får ont i den, så tacka vet jag att vi bara spelade i en timma!

Igår söndag var jag johanna och anna ute och powerwalkade, var skönt. Sedan var även jag och patrik ute och gick, gick även till willys en snabbis, sedan tvättade vi och gjorde god mat. Kokt potatis, kokade falukorv och gjorde pepparrotssås, blev fantastiskt gott!
Kollade sen på spanglisch vilket var en helt ok film, men ett jääätelång slut!

Jaja nu ska ja försöka vakna till lite, sedan ska ja försöka komma iväg till skolan.

Förresten min mormor ringde mig igår och hon sa att min mosters man hade hittat min blogg, så hon hade läst lite av den:) Kanske man ska skriva lite finare och bättre nu då när släkten läser den?:)

Jaja *poooff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback