Minnen

Hahahah har kollat igenom vad mor hade med sig upp och det va ju inte bara julsaker- det va en massa minnen det vill säga teckningar sen ja va 2 och massa arbeten uppåt i åldern!

Jag saknar mellanstadiet det va så kul, även högstadiet för då var inget allvarligt!

Jag hade skrivt en text om hur jag hade det om15 år när jag är 28.. skrev alltså texten när ja va 13... jag var då tydligen klar med min högskoleutbilding då och skulle söka jobb inom HANDEL där var det inte lärare inte.
Däremot stämmer resten typ. Vill gärna bo i Halmstad, ha två barn och ha en man som är ingenjör. Fick nästan en chock när ja såg va ja skrivit. Mannen skulle va ingenjör (civilingengör men ändå) och nu har ja ju min älskling som nästan är civil, men är elektroingenjör!! Inte dåligt av 13 åriga johanna att vara så synsk:)

 I alla fall jättekul att se hur jag skrev till exempel, hade ju no problemas i svenskan vilket märktes. ;Men ja hade skrivit på ett ställe att det tråkigaste ämnet va matte (nähä?:)) haha ja gud!

Å alla dessa bilder på oss, Helena, Anna och jag, å Tobbe :) Haha
Nä flickor (Helena och Anna) och er andra med förresten, Damma av era skolgrejer ni skrivit så får ni garanterat en mkt rolig stund!

Kul att se hur lärarna rättade med!



Chokladmassage på lör med J och E, ska bli spännande!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha.. Ja satt faktiskt och läste igenom häftet ni och Erika gjorde på högstadiet..fick mig en del goa skratt även där!

2007-10-18 @ 17:44:21
Postat av: Johanna till Helena

Haha det där kommer ja ihåg, men va 17 har jag det! det fanns inte i lådan:) däremot ett fotbollshäfte som du ja och anna gjorde! Kul med minnen!

Hur är det med dig annars?

2007-10-18 @ 18:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback