Längtar

Nu börjar det bli så nära att tiden tycks stå stilla. Allt känns som att det är ordnat, iaf det viktigaste som pass, pengar, biljett... Dessutom har jag ordnat så att Johanna fått hedersuppdraget att hålla koll på lägenheten och ösa kärlek till våra stackars blommor som blir lämnade i sticket! Elin har också fått ett uppdrag - att se till att Johanna sköter sitt uppdrag:)

Jag borde börja packa lite, men ja funderar i huvvet vad ja ska åka i och så vidare. Mam tycker att jag ska åka i fleecetröja för då slipper jag vinterjacka som tar står plats. Och det enda utomhus vi kommer vara (förutom i Thailand då men där är det nog lite varmare än här) är när vi går till tåget som ska ta oss till Arlanda.. Så det får bli en somrig kjol, leggins under, fleecetröja och skor, ska dock ta med ballerinaskorna i handbagaget för att lätt byta när vi kommer till Thailand. Blir ju så varmt om man kommer påbylsad ju! Kanske ska ha bikinin under?:) Haha nä den får nog vänta.. men typ direkt när vi kommer fram till första hotellet kommer vi nog att slänga oss  i havet! Så tänk om fem dagar ligger jag nog i havet och plaskar..! Låter inte det underbart!?

Allt känns så förberett som det kan bli, arbetat undan plugget för ett tag och planerat i minsta detalj allt vi ska göra innan vi åker!

Idag dock ska ja till tandläkaren igen, ytterligare en sak som måste fixas.. Min vackra (not) bettskena bråkar med mig så ska se om den ska slipas lite till kanske! Har ont i örat igen därför misstänker jag att slipning behövs! Hoppas dock det inte kostar nåt, borde inte göra det!

Nä nu ska ja nog kanske packa lite eller iaf greja lite innan tandläkaren.

ciao

Kommentarer
Postat av: Danni

Ha en riktigt härlig semester! Det är du verkligen värd! Kramar!

2007-10-29 @ 18:23:20
URL: http://daniellejohansson.blogg.se
Postat av: Johanna till Danni

Hihi ja längtar som tusan nu, om 3 dygn lyfter vi typ:)!

2007-10-30 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback