I still got it!

Har inte varit singel på 2 år men ändå verkar det sitta i. Var ute och gick och utanför bishops arms, stod en massa djurgårdare. med hög musik hör jag inget men ser att en liten djurgårdare börjar gå jämte mig å snacka. Jag tar bort en snäcka och han började fråga va jag heter, och varfrö jag har så bråttom. När jag svarade så hörde (dra på trissor eftersom det gäller sthm) att ja inte kommer från gävle (nähhäää??).. fick då naturligvis säga att jag kommer från västergötland. Tänkte säga att jag då inte håller på djurgården utan elfsborg som då vann förra säsongen men kunde inte det eftersom jag inte håller på elfsborg.. iaf, så tyckte hans kompis att jag "såg trevlig ut" eller nåt sånt (hörde inte så mkt pga den andre snäckan=)) jahaaa ok sa ja men nu måste ja gå.. då sa han att ja va välkommen till deras gäng om ja ångrade mig! Obehagliga kille hängde med mig typ ner till patong! Såg du inte att jag inte var intresserad? Och va va det för tönt till kompis som inte själv vågade gå fram?? Vuxna människor är ni väl??

I fredas va det fest hos Johanna mfl,, va trevligt trots att jag inte kände så många..
I lördas va det polisuppdrag i hela stan kändes det som! Jag och J och hennes kompis hemifrån va ut och gick och när vi kom till shellrondelen hade en polisbuss stoppat en moppekille (vette 17 va han gjort, troligvis skjutsat 2 minderåriga grabbar)... 6 st poliser på den stackars 15 åringen:)
På kvällen kom J och henne kompis och då lyste det blåljus utanför vårat och där stod det 2 polisbilar och lyste blått! Poliserna gick igenom en bil nogrannt så vi undrar om det inte var knark inblandat.. eller alkohol... bilens ägare fick lämna kvar bilen iaf.. sen åkte dom.. ville ju veta vad som hänt!!


Aja idag kom det två ambulanser (1 ambulans, en akutbil) och åkte till willys i högsta fart, troligen någon gubbe som ramlat ihop! Fast det är bara vad jag tror!

Spännande helg alltså!
Hoppas på en bra vecka!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback