Föräldrainvasion!

Ja sitter å väntar på att päronen plus morföräldrarna ska komma, väntas komma om sisådär 2 timmar.. Ska bli kul!

Idag vaknade jag kl 5 av en olidlig smärta, känns som att smärtan ökar för varje gång.. talar naturligvis om örat.. ja gjorde nog rätt när det gäller att beställa bettskena - även om ekonomin eg inte tillåter såna utgifter, men hellre en sån än smärta!

Vi var och vaccinerade oss också - gick smärtfritt faktiskt, inte alls som stelkramspruta:) Sedan va vi på stan där patrik köpte vinterjacka och vi köpte en duk på hemtex och så lite öl eller 24 st :S

Nu ska ja väl duka lite och göra iordning till pärona plus släkt kommer.. i morron ska vi nog hitta på roligheter!

Skrev jag inget igår? Vi firade ju 2 år ja å patrik. jag fick massageolja och en massagepinne (ej dildo:)) medan ja gav massageolja (!!) och hemmagjorda kärlekscheckar till patrik! Det va väl en bra ide, på de checkar som han får lösa in står det tex att jag ska laga mat till han en kväll - han får bestämma va för mat, sen fick han en helkroppsmassage, "skämmabort kväll", romantisk kväll mm .. blev med andra ord billig present från mig!

Nu är det 21 dar kvar eller 3 veckor till Thailand! MMMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback