Filosoferar

Idag hade jag tänkt att skriva ordentligt på bloggen, inga felstavningar eller massa punkter. Det skall jag hålla!

Jag och Johanna var ute och gick långt igår och vi filosofierade så mycket att vi nästan blev rädda för Johanna har faktiskt sitt exjobb att göra redan om ett halvår och jag om ett år! Jag är stressad å Johannas vägnar men också åt min egen. Vart kommer vi ta vägen Johanna? Jag kommer sakna er till tusen, då framförallt Elin och Johanna. Gävle kommer inte bli sig likt utan er, det vill jag lova. Men det är bara ett halvår, sedan kanske jag med flyttar? Sedan kanske jag och min underbara älskling hittar/bygger vårt drömboende någonstans. Framtiden är charmig eftersom man inte vet som komma skall och tänk vad tråkigt om allt var så inrutat som det är till exempel för en Brats eller någon annan rikemansgosse som har sin fina släkt att göra stolt. Men ibland hade man allt velat kika in i framtiden, inte så långt in bara några år för att se om man reder sig på sin nya plats man skall bo på. Men Johanna vi kan konstatera att det ska bli spännande om än otroligt skrämmande! Och jag kommer sakna er så otroligt mycket men bara för att alla tar sitt pick och pack och flyttar betyder det ju inte att man aldrig mer ses igen? För vissa kanske, men inte alla!

Idag har jag ingen som helst lust att skriva vad som hänt. Kan la i och för sig nämna att jag var på studenthälsan idag då. Har ni antecknat i er anteckningsbok? Tänkte väl det.

Nästa helg kommer mor far, morfar och mormor! Ska bli lite kul faktiskt, dessutom får jag se den nya bilen, kanske provköra den med? Kanske.

I helgen dock, har jag hört rykten om att det är brakfest hos Johanna, hela korridoren skulle nog hålla sina dörrar öppna:) wiihhoo! Kommer bli kul, hoppas jag! Men vi får göra vårt bästa;) Inte varit ute på länge och festat, antingen har jag inte mått bra, inte haft någon lust, eller inte varit hemma. I helgen dock, kommer ingen undan, moohhahhaa!

Nej nu skall jag skriva ett mail!

Tack Nexans för stipendiet, alltid lika välkommet!:)


Puss på er!

31 dagar kvar till Thailand!

Kommentarer
Postat av: Danni

Hej älsk! Hur mår du?

2007-10-02 @ 08:38:17
Postat av: Johanna till Danni

Hej! Jo här är det bara bra! Hur är det själv? När flyttar ni till sköna Halmstad?
Kraam!

2007-10-02 @ 14:22:42
Postat av: Danni

Säkert, inget som är fel? Jaja, du vet att du måste ta hand om dej! Jag lever. Lite jobbigt för tillfället med allt. Flytt, jobb, lägenheter o aa..massa! Har fått yttligare en lägenhet. Som vi troligtvis kommer att ta istället. Ska kika på den i helgen..Take care!

2007-10-03 @ 07:06:58
Postat av: Johanna till Danni

Hrm nää inget som ja vet är fel, har lite ångest för ja måste bestämma mig vad ja ska läsa i vår men inget annat tror ja! Finns det så gott om lägenheter i halmstad? Vart ligger den? Får man fråga vad hyrorna ligger på i Halmstad? Bra mkt högre än i grimsås kanske? Borde väl va som våran? är det en tre? Vår kostar dryga 5000 i mån.. men så ligger den mitt i stan typ.

2007-10-03 @ 09:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback