Chokladmassage

Ja nu har vi vart och fått chokladmassage!  Och det va såå skönt, värt den dära hundralappen!

Jag och J fick börja att bli masserade. Fick lägga oss på  var sin bris och där bäddade hon ner mig med värmande filtar och kuddar, så varmt och skönt så!
När jag var uppvärmd lade hon på chokladoljan och började massera och det var så skönt, detta behövde verkligen jag! Var välidgt nära på att somna faktiskt! Men ville inte ja ville känna massagen och den värmande oljan. När hon knådat på en bra tag skulle jag ligga på rygg och då masserade hon armarna och nacken. Nacken var jätteskönt faktiskt, kanske för att ja haft ont i den!

När vi var klara fick vi chokladte och choklad och vi var så avslappnande och fast beslutna om att de här ska man göra en gång varje/varannan månad för sitt eget välbefinnande! Ibland MÅSTE man skämma bort sig även fast man tycker det kostar lite väl mkt men det är värt varenda öre!

Igår va cicci och linda här, även erik, va trevligt med lite prat!
Idag blir det bowling med J och E och company

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback