Betyg

Ja idag fick vi ju då veta om vi blev godkända eller inte eftersom birgitta delade ut läsloggarna och jag DISSAR verkligen det nya bolognasystemet. Vi visste ju knappt va vi hade fått! Inget F eller Fx i alla fall, alltså va vi godkända men sen ska man veta vad A B C D E står för också! blir tokig! Och hur kommer det inte se ut i vårt examensbetyg då??
Först en del terminer på 20 poäng, och sen en del på 30 poäng, sorry jag DISSAR det med, mkt lättare att räkna 20 poängare och ja kommer alltid att göra det! Sedan två olika betygssystem, niiiice eller inte!!

Jaja tyckte synd om en tjej i klassen idag, det var bara så pinsamt och att hon inte förstod, jaja gjort är gjort!

På min promenix idag mötte jag Gustav, det va lite kul och han sken upp och sa hej johanna hur är det med dig? Gulligt va! Gustav är min fd elev i min gamla VFU klass.. frågade hur han hade det i engelska skolan och han hade det bra fast det va lite svårt, han gick med några av deras förra klass så ja bad honom hälsa till dom! MIna goa VFU elever, saknar er!

Nå nu är det snart helg igen, förstår faktiskt inte vart veckorna tar vägen, så här snabbt har det nog aldrig gått, hinner inte med! Blir väl så när man blir gammal:) Tur att E, J och jag ska få chokladmassage på lördag så man kan slappna av lite grann iaf.. annars är det inte så mkt som händer i helgen. Johanna har sagt att hon ska va med mig så då antar ja att ja ska va med henne:)

Ligger i allla fall bra till med skolarbetet innan vi åker, är ju bara 15 dar kvar nu, kommer gå rasande fort!
Nej nu kurrar magen!

Kill i kill i maggropen nu stänger ja dagboken som Bert eller Sune sa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback