4 veckor kvar

Ja det är det, 4 veckor eller 28 dagar kvar tills jag slipper allt stress över allt jag funderar över. Kan det inte vara idag vi åker iväg till värmen ocjh thailand för att bara ta hand om varandra?
Jag har så mycket att tänka på och jag känner mig utmattad. Ta bara en sak som "vad göra på nyår", jaha inte en tanke på innan bästa A sa att hon inte va hemm då.. Då blir det nog till att fira här uppe. Kanske kan åka hem lite tidigare ist.

Vad läsa på våren kommer vara dagens fråga till å med 15 okt.

Mina älskade föräldrar kommer nästa fredag:) även morfar och mormor kommer då! Antagligen inte bamse, han är nyopererad igen (matte tycker så synd om dig, historien upprepar sig)

Nästa vecka händer:
Mån: Plugg och tandläkaren
Tis: Sem, plugg
Ons: Plugg i skolan tror jag
Tors: sem, plugg och även städ
Fre: Päron kommer, ska vaccineras för Thailand, och klippa mig


Nu samla tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback