Plugg

Vardagen har återvänt, kallt och usligt och med massa plugg! Men det är ju snart jul så det går ju... ska dock jobba veckan före jul på företaget där jag jobbade i somras. Dock ska jag inte böna runt med stackars Åke utan den veckan är ren och skär arbetskraft - ja ska måla en massa rör.. ja ja vet det låter la inte allt för kul - men med bra arbetskamrater och en lön gör det hela roligare... ska nog unna mig och köpa en assisent faktiskt,, alltså en sån till baket så man slipper knåda degen själv.. får ju alltid så ont i mina handleder när ja gör sånt arbete och detta har ja då ärvt från mor vilket då hon rekommenderar mig att köpa en sån... kostar 1700 men helt klart värt det sa mor!

Känns bra ändå att jobba lite, eftersom det bara är patrik som försörjer oss för tillfället, min minimala "csnlön" räcker ju inte vidare långt!

Nä nu måste ja sätta igång med plugget! Sedan städ som gäller!

Kommentarer
Postat av: Danni

Det klart att du ska köpa dig en bakmaskin, det är hur bra som hellst. Jag har en röd, den är jätte fin!

2007-11-26 @ 07:14:01
Postat av: Johanna till Danni

MM fast ja ska ha en assistent, har beställt en tror jag! pengarna har försvunnit men har inte fått nån orderbekräftelse.. låter ju toppen va! Hm!
Hur är det med dig?

2007-11-26 @ 08:26:05
Postat av: Danni

Beställt? Hm, aa en assistent jag har m fast för mig heter den bakmaskin. Jod¨å, vart o knäckt ryggen precis men det blir nog bra. Dricker man för mkt o halkar i trappor så får man skylla skylla sig sj. Eller hur!

2007-11-26 @ 13:14:27
Postat av: Johanna till Danni

Fast assistent och bakmaskin är ju inte samma sak, assistenten är ju typ 1000 kr dyrare och är bättre.
Danni ta det lugnt va! Vill inte hälsa på dig på sjukan nån gång!

2007-11-26 @ 16:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback