Dags igen

Ok helgen va mys.. i fredas va ja, C och L på stan och handlade lite, i lördas julpyntade älskling och jag lägenheten, blev så mysig! V handlade även nya ljusstakar och en silvrig julgran med ljus i:)
På kvällen bar det av till C på fest men det blev inte så mkt fest för ingen ville ut och vi tog det allmänt lugnt, men mysigt va det med! Vid 23 åkte vi till stan, jag bestämde mig för att gå till interpool för att älsk va där.. jobbiga tonårstjejer på bussen skriker horungar och hm dumma saker till en rasist... smart när de själva va invandrare... knökfullt på bussen, tur att ja å Anna skulle av samtidigt, vi fick knö oss fram till dörren och när vi nått den stängde chauffören den! Tur va det en hygglig tonårspojk som skriver  ÖPPNA DÖRREN!! och det gick ju bra!

In på interpool där patrik och hans jobbarkompis spelade biljard, ja tittade på en stund med en jobbig huvudvärk.. erik och katarina var där så vi pratade lite med dem.. de ville ju se våra fina ringar som sitter på vänstra ringfinger...
Till donken en snabbis,, där hade (säkert  samma ungdomsgäng som på bussen) haft jättekul på övervåningen för fullt av ketchup låg utsmetat under bordet och på golvet och väggarna.. massa sugrör låg också där.. en som jobbade gick och fotade skadegörelsen!

Igår bakade vi och tvättade, J och E kom till slut till oss för att se lite SUNE som är tradition!

Måste bara skriva GRATTIS till IDA!!!!! Jag är så glad för din skull, och jäätteavundsjuk!! Jag VILL också!
Drömde om det idag, vi skulle ha men vi visste inte om det, hur skulle det gå? Föll i gråt och pratade med mamma! Kanske säger mig nåt min dröm??
Men jag VILL!! Ida, vi hjälper dig!! :) Med glädje!


Så vill jag bara skriva att jag har nog världens bästa pojkvän/sambo/fästman! Som han skämmer bort mig!
Får ju vackra halsband/armband ibland då och då och idag kom min adventspresent som han kallade det! Sa att det borde ju vara en julklapp men det ville han inte!
Älskling du är bäst, men nån gång måste vi ju spara också så att vi också FÅR!

DET ÄR DEN BÄSTA PRESENTEN!

Älskar dig, vill fira jul med dig men förstår dig, kanske nästa jul vem vet!?

Kommentarer
Postat av: ida

tack tack.. söt du är!

2007-11-26 @ 20:15:33
Postat av: Cicci

Jag ville ut, men d kändes dumt när d bara va 2 st. Så du kan inte säga att ingen ville ut, för d va ni som kom me attityden att ta d lugnt. Jag sa nej till en kompis som ville åka till sälen för jag tyckte d va dumt att boka om festen, men i efterhand så känns d att jag borde ha följt me...jag som längtat me att åka snowboard.

2007-11-26 @ 20:51:31
Postat av: Danni

Ska hon få barn, så himla kul! Jag vill också. Kommer upp till dig och hjälper o va barnvakt! puss

2007-11-27 @ 08:21:41
Postat av: Johanna till Ida

Hihih tack, jag är så glad för er skull, det ska ni veta!

2007-11-27 @ 15:31:59
Postat av: J till C

Jaha, ja trodde inte du ville ut för du hade varit ute på fredagen? Den uppfattningen fick jag. Men vi hade ju förstått om du velat åkt till sälen förstås, visste inte att du kanske skulle dit.

2007-11-27 @ 15:34:20
Postat av: Anonym

Jaa det ska hon, ska bli så himla kul, vi ska få va barnvakt å så sen, har hon lovat:) Mysigt

2007-11-27 @ 15:35:59
Postat av: Danni

Johanna, jag vill också ha barn! Hur gammal är hon?

2007-11-27 @ 17:34:26
URL: http://daniellejohansson.blogg.se
Postat av: Johanna till Danni

Jag vill också, ja å patrik har snackat om det jättemycket, har varit bebisdeprimerad nu för "alla" verkar ska ha,iaf tre som ja vet om!

Hon är ett år äldre än mig, blir 23 i januari:) Avundsjuk men glad för hennes skull!

2007-11-28 @ 08:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback