Toppendagen eller inte

Huvudvärk, magvärk, och trött efter att inte kunnat sova. vilken toppendag! Verkligen på hugget! Oj va ironisk jag är. Så trött på mitt huve nu, bara klagar och bråkar, kanske det blir bättre nu när jag anser att alla 7 arbetena är färdiga och jag kan ta mig många dars ledigt nu.
Men om jag mår så här till helgen, stannar jag i Gävle.

Jag längtar utomlands, jag vet att jag sagt det tidigare, men finns nåt roligare än att resa? Så avslappnande också och man mår (oftast) så bra!
Kan vi inte bara hoppa över denna sommaren? Ser inte alls fram emot den, snarare till hösten, då förhoppningsvis thailandsresan blir av!

Bamse har blivit ännu mer grå, pappa säger att han har fartränder i ansiktet...




Kommentarer
Postat av: Linda

Om du stannar här så låter det hemskt trevligt med lite myspys =)

2007-05-16 @ 15:31:12
Postat av: Malin

Vilken fin blogg du har! Både du och Cissi tokbloggar nu..

Keep up the good work ; )

// malin

2007-05-16 @ 16:57:27
Postat av: Johanna

Tack Malin, du kan ju med göra en! Verkar rätt inne att göra en blogg nu faktiskt:)
Hoppas du hade superbra i Spanien!
Kram J

2007-05-16 @ 18:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback