Spring surprise del 2

Det var ju en del tvåa också. Kvällen började hos Erik med grillning, mkt gott faktiskt! Va dock kallt att sitta ute så när vi ätit färdigt gick vi in till Johan och fortsatte förfesta där. spelade bland annat ett snällt dryckespel, trevligt och man behövde inte dricka så mkt som "triangelspelet".  Erik berättade roliga historier, eller iaf två vilket va kul, sen så va det bara allmänt trevligt faktiskt!

Gick till baracken vid 22 tiden och där blev ja lite besviken. Livebandet som spelade hade så hög volym att jag inte kunde vara inne i tältet för att jag fick så ont i mina ömtåliga öron. dessutom hörde man inte ens vad de sjöng då instrumenten va så höga. Inte bra ni musiktekniker som hade hand om det!! iaf ja å patrik satte oss på en bänk utanför baracken (mellan baracken och tältet) och i busade med erik som satt nära oss. Jag busade med patrik och full som han va, hävde han ner både min fulla cider och hans fulla öl... kanske lika bra det!

Patrik blev plötsligt mkt trött och full så vi bestämde oss för att ge oss av vid 24 tiden (tidigt ja vet) så vi flög till donken i stan. det va ja som fick cykla så det gick fort:) jobbiga donken där det bara är massa fjortisar som kastar pommes och ketchup(?)  på varann...

Nåväl vi va i säng vid 1 men ja somnade nog inte förrän långt efter, så idag är jag trött. Fint väder dock, så kanske blir till att lägga sig i boulognern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback