Spring surprise del 1

Ja igår va det ju då spring surprise och Patrik och hans band paka gud och världen spelade - tidigt så inte mkt folk hade kommit, men duktiga va dom och det kom allt fler folk när de höll på och spelade som mest. vi var faktiskt bland de 25 första och fick champange för det - me like!

Innan vi kjom till baracken, hade vi grillförfest hos elin å danne, trevligt och supergott! Så idag blir det nog också grillning fast då kanske hos erik som skulle ha dagens förfest.

Nåväl patriks band fick lite hjälp av en flicka som heter Ellika som helt oväntat hjälpte dem med en sång. ellika är också tydligen anna sahlenes lillasyrra.

Efter patriks framträdande skulle GÖS göra entre, och många var med! Impad på Helena som klarade dricka 6 öl på en kvart och sedan sitta kvar en kvart utan att spy! men sen efter det var hennes kväll slut då hon blev så onykter att hon blev hemkörd! Men bara driften att klara 6 öl på 15 min, mindre än 3 min flaska!

Efter GÖS blev det singstar och elin och anna var naturligvis uppe, elin tog en seger där. Elin va också uppe med danne, och där fick även danne känna sig besegrad.. Kul och lyssna och titta på.. Vissa sjöng bättre än andra.. vissa sjöng rent av fördjävligt!

Dra på trissor, det dök också upp några pedagoger också, hörde visst att de hade bråkat rejält med ekonomerna på fotbollsturneringen! AJAJ

Jag fick naturligvis en känga att jag inte hade overall på mig, vilket jag inte förstår riktigt eftersom den som sa det inte heller hade det.... Har man rätt att säga nåt sånt då?? Tagga ner typ säger ja!

Jaja nu tror jag att ja måste fixa lite grejer!

Här är ett par bilder från festen, som va rolig, antagligen ska ja dit ikväll med!

Galen bild!                   Paka, gud och världen

                                             




Kommentarer
Postat av: cicci

Hörde att d va kul på baracken. Jag hade kul d lilla stunden jag var där =)Triangel va kul..me fyllelekar o allt...du vet d gamla vanliga. Men idag e d baracken som gäller igen..ses där.
Säg till Paka att han e bra på att sjunga.
Kramisar

2007-05-26 @ 15:57:57
Postat av: Johanna till cicci

jo det va kul, hoppas på lika kul idag, men är dock inte lika taggad idag!
Har redan sagt till han att du tyckte han sjöng bra:D
ses sen kram

2007-05-26 @ 16:57:25
Postat av: Linda

kul att det va kul! =) men hmm.. va det en pedagog som klagade på dig måntro? Men hur som haver, lite dåligt va det allt att klaga utan att själv ha en! kraaaam!

2007-05-26 @ 17:11:50
Postat av: Cecilia

Vad gjorde Ellicka där? Pluggar hon i Gävle nu eller?:P

2007-05-26 @ 21:33:33
URL: http://baffinbay.blogg.se
Postat av: Johanna till Cecilia

Hej!
Ja ja tror hon pluggar för hon bor på triangeln i stan ! Hur är det med dig nu för tiden? Allt bra med plugget och så?
Kram!

2007-05-27 @ 11:48:50
Postat av: Johanna till Linda

Såklart att det va en pedagog! Och jag tror du kan gissa vem det va med, HAN som alltid hackar på mig, tror han tycker jag "sviktit" pedagogerna, därför han klagar så jävla mkt! Blir så less å trött på dessa överengagerade människor.! Ta bara Lilla valls fotbollsturnering, gissa vilka som kom i bråk, jo pedagogerna, med erik i täten! GUUUDD alltså!!
Hoppas du har det bra hemma! kram!

2007-05-27 @ 11:50:55
Postat av: Linda

Ja du, det kunde jag anat att det va Han! Ja, jag läste (va det du som skrev om bråket?) det :O va pinsamt!! va va det som utlöste bråket, vet du det? Jadå, allt bara bra här hemma, men ska bli lite skönt att komma tillbaka ändå till alla er där hemma i gävle! kram kram!

2007-05-27 @ 17:59:21
Postat av: Johanna till Linda

Njaa det vet jag inte, eller det var nåt med att Elin dömde fällning för något av lagen vilket fick pedagogerna att se rött! Tror han Jonas från korridoren va med i slagsmålet, totalt 8 va nog med:) Moget killar! Borta bra men hemma bäst?
Kram!

2007-05-27 @ 18:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback