Sommarlov snart?

Stolt över mig själv, Pmet är i stort sett färdig, om inte Patrik, mor eller Linda tycker den är förkastlig! De andra arbetena är också färdiga, skall bara läsas igenom och se om jag fått med mig alla saker. SÅ väldigt snart har jag sommarjobb, eller vad var det Malin sa, jobbsommar?

Såg Hannibal rising igår, var faktiskt bra, rekommenderas! Nu  får man veta varför Hannibal älskar att käka människor! Tragisk historia har han banne mig, men hans beteende ursäktas inte.

White noise är en annan skräckis jag och älskling såg i fredas, faktiskt bra den med! otroligt nog!

Ev åker älskling och jag till svärföräldrarna i helgen. Jag har mått si och så den senaste veckan så får se hur jag känner mig, inte kul att åka bort när man inte mår bra! Tror nästan jag fått pollenallergi eller ialla fall en lätt form av det. Det saknas bara det känns det som.

Mina päron kommer ju den 8 juni, och då kommer ju älsklings föräldrar med, så då är det första gången de träffas! Hoppas det går bra;) Så attdet inte går för Simpsons, om ni såg dagens avsnitt!

Längtar till solen i Halmstad




Kommentarer
Postat av: Din Kille

Oj vad soligt det ser ut som att du haft det på bilden! var det så varmt idag när jag var borta?

Hoppas väl våra päron skall komma bättre överens än de gjorde på Simpsons.
Puss påre

2007-05-14 @ 19:32:56
URL: http://paka.blogg.se
Postat av: Linda

Jag längtar oxå till solen i halmstad!

2007-05-14 @ 21:28:57
Postat av: Johanna svarar

Det är alltid varmt i Halmstad:) Så sorligt och härligt, hör ni vågorna??

2007-05-15 @ 22:10:49
Postat av: Linda

jag hör dom! hihi

2007-05-16 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback