Sommarjobb och dålig stil

Vilken fin dag, solen strålar som bare den! Ja sommaren närmar sig med stormsteg! Det blir nog så att Patrik tar jobbet ändå, får accpetera det. Jag har fått reda på att jag till 99 % får jobba utomhus i sommar, precis det jag ville! Jag skall klippa gräset, köra bil (ärenden) och gå och småpula lite:) Perfekt! Men min far trodde att jag ev, skulle jobba 6 veckor i sträck, vilket kanske är bättre än 4 eftersom allt är avklarat då. Jag träffar ju ändå inte Patrik så det spelar ju ingen roll! Pappsen sa att de kanske kommer upp hit och hämtar mig i juni! Fast han hade jour men det kanske löser sig. Vore kul och jag slipper ta bussen:)  Nåväl mer besked senare.

Blev så fruktansvärt besviken på denna klass jag går i nu. Hade ju seminarie igår, min grupp och jag, och det var så många negativa kommentarer, bara för att vi inte gjorde som alla andra. Jag tror definitivt på avundsjuka, varför skulle de annars reagera som de gjorde? För jag tyckte det var ett bra upplägg vi hade och i slutet så tror jag alla garvade i kapp med varandra, kan det varit så dåligt då? Läraren vår tyckte ialla fall vårt upplägg och utförande var jättebra och det är det viktigaste! Men tyckte det var så dålig stil av en del i klassen att de har mage att klaga! Det gör man inte även om det är tråkigt. Jag har tyckt att en dels seminarie har varit tråkiga, men inte sjutton klagar jag för det. Det är bara att bita i det sura äpplet för igenom ska man!

Sista seminariet idag. Ska vi också säga elaka saker då?
Nej, vi sjunker inte så lågt!

Skärpning i klassen, vi är faktiskt vuxna människor även om en del visar det lite dåligt!

Annars, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback