Rykten säger...

att fredagskvällen på Baracken börjar redan 19.00, jag skulle gärna vilja vara där då, men man behöver ju inte gå in, så vi kanske kan grilla och dricka gott utanför Baracken då? Hoppas verkligen på fint väder!

Ska ut nu snart, solen skiner och jag ska till bibblan och sedan kanske köpa ett sällskapspel. Är ju kul och spela spel. Skulle också behöva köpa solglasögon men just nu har jag ingen större energi för att gå och leta sådana! Skulle behöva nån som kan sånt där bra, för ja tycker aldrig ja köper solglassisar som passar mig!
Efter detta blir det en sväng i boulognen, kanske spel där också, fint väder som sagt!

Linda hoppas du får det bra hemma.
Johanna hoppas du har det gottans i Spanien.
Cicci hoppas det börjar ordna upp sig.
Danni - vi ses snart!
Älskling - jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Danni

Mm..halmstad på midsommar är aldrig fel. Sugna på att hitta på något? puss

2007-05-23 @ 15:15:45
Postat av: Johanna till Danni

Ja varför inte, men har ingen lust att gå på krogen så kanske äta nåt gott? Vet inte om ja lovade mamma att ta hand om bamse men men långt kvar, så vi kan ju se vad vi ska göra!
Kram!

2007-05-23 @ 19:31:24
Postat av: cicci

Joo allt börjar ordna sig nu...inte mkt kvar...bara 6 saker och 2 veckor tid att göra klart d
pöss o kram från biblan

2007-05-24 @ 18:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback