Nothing to do

Tycker inte om mitt liv längre för tillfället. Har nada to do och Patrik är alltid borta, så tråkigt! Är hemhemma om mindre än tre veckor, om tre veckor sliter jag arslet av mig för att få ihop lite pengar, varför egentligen? Vill va ledig men jag skulle säkert bli uttråkad av att inte göra nåt heller, 10 veckor utan att göra nåt. Fast då skulle jag ju iofs kunnat vara i Halmstad hur långe som helst! Men nu blir det 7 veckors slit och ett klirr i kassan.Mor, far ni kommer att skaka på huvudet och skratta! I know that! =)

Pengar är inte allt, inte just nu ialla fall, i framtiden när man kanske ska skaffa riktigt bo och ett par yrväder, då behövs de garanterat. Nu saknar jag egentligen ingenting, förutom en semesterresa. Vi fick höra i helgen att det inte alls var säkert att det fanns ett par lediga flygstolar till Thailand, så hur gör vi då? Jag kan knappast chansa på att boka nu ifall jag har obligatoriska grejer, vägrar ju gå om kurser! Den som lever får se, hoppas hoppas hoppas! Vi fick se bilder på huset som inte alls är färdigt på långa vägar, men A och B husen är färdiga (så gott som) och de ser jättefina ut. Så det kan nog bli mysigt. De bor ju granne med Börje Salming med:)

well well sommaren lång och jobbig, längtar nästan till hösten tro det eller ej.

Igår såg vi ett gäng ankungar, va superhäftiga för de såg ut som de sprang på vattnet!
Vi såg Göta kanal2 igår också, var smårolig rätt igenom fakiskt, många kändisar med.

Denna vecka händer inte så mkt, förutom Spring surprise på Baracken, flickor vi måste ha en förfest det är redan bestämt men vart?? OM det är fint väder, kan vi ju vara ute ju!

Nä om man skulle ta tag i sitt liv kanske, göra nåt vettigt, ska ialla fall gå och köpa jord till Elin, hon täcker snart hela fönstret!

Take care

Sascha ( P. pappas hund)            





Kommentarer
Postat av: malin

Det är bestämmt förfest på fredagen.. grillning utanför Elin och Danne om det är fint väder annars kan vi ju sitta hos någon bara. Hoppas att många kan komma.. terminen är ju snart slut..herregud..
Kram

2007-05-22 @ 10:51:38
Postat av: Anonym

Åh va roligt, håller alla tummar på fint väder!
Ja tiden går fort som tusan, om mindre än tre veckor är vi ju hemhemma i Västergötland! Inte klokt!
Ses på fredag! Kram!

2007-05-22 @ 11:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback