Lite plugg att göra!

Yay, nu har jag lite att göra igen!! ska ändra lite i mitt pm, men det går nog fort, sedan ska ju portföljen sättas ihop och en innehållsförteckning göras! därefter är det sommarlov som gäller.

I morron, gäller alltså lite plugg, det sista, sedan ska ja städa, egentligen borde vi baka, men det orkar ja nog inte i morron, man kan ju inte göra allt på en dag, måste ju ha nåt på fredag och göra också:D

Ikväll är det nog spelkväll hos mig, om Johanna kommer ihåg. Får väl akutsäga till de andra:) Patrik är på deras löjliga herrmiddag med pizza öl och urdåliga filmer, sist såg de nog terminatior. Tur att man inte är välkommen:D

Trött på detta jäkla skitväder, men hört att i helgen ska det bli fint, då måste vi hitta på nåt flickor! Alla inklusive jag åker ju hem snart ju! Va konstigt det känns att åka hemhem! Har ju inte vart där sen 3 jan! Å det har gått väldans bra att vara borta från min voffse, men det ska bli kul å träffa boffe som ja säger:) Men tänk om han inte känner igen mig?!

Ska bli kul å träffa Annsingen också! Å Danni naturligvis, å Marie och alla andra grimsåsare! I sommar blir det inte lugnt längre i byn:) Hehe

Nä nu ska ja göra pancakes till mig själv, patrik ska ju som sagt på deras hrm "herrmidda" ...

Ha det gott folk! och Linda - det va trevligt att träffa dig igen efter din vistelse i södern

Kommentarer
Postat av: Linda

Det va hemskt trevligt att träffa dig med johanna! =)

2007-05-31 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback