Jobbiga Sommar

Ok, Patrik har fått veta lite mer info om jobbet.. han kommer som mest jobba v 29 och 30 då jag är ledig, men kul! Eller inte, däremot va de andra "normala" veckor så det va la skönt.. en annan positiv grej är att han är ledig 26 och kan komma ner till mig, enda kruxet är att jag jobbar då men bara till 16 på darna.

Vi kommer dock inte kunna åka till halmstad vecka 35, så jag funderar på att va där vv 29 ist. och åka upp och vara i Gävle två veckor för att sedan åka hem två veckor för att sedan åka tillbaka till gävle, va det nån som hängde med där?:)

Alltså, först 6 veckor i Västergötland, sedan 2 i Gästrikland, sedan 2 i Västergötland för att sedan åter till Gästrikland.

Idag såg jag återigen ankbarnen, men så försökjte jag prata med en goldenvalp på 9 veckor, men han va så blyg antagligen för jag hade paraflax så han vågade inte komma fram riktigt och hälsa:) Men så sööt och klumpig:)

Grill hos Elin på fre då, om det blir bra väder! Gottans!

Nu göra ingenting!

Kommentarer
Postat av: Linda

Andra (å mkt kortare) förklaringen på var du är i sommar va lättare att förstå, hihi =) typsikt dock att han jobbar som mest när du är ledig! kraaaaaaam

2007-05-22 @ 19:59:40
Postat av: Danni

När kommer du hem? Saknar dig massor! Vill att dus ka komma hem till mig för alltid! Vad gör ni til midsommar förresten? Något planer? Kanske kunde hitta på något tillsammans eller är ni i Gävle då? puss

2007-05-23 @ 11:18:37
Postat av: Johanna till Linda

Märkte det också att det blev lite svårt att förstå:)
Det blir nog bra i sommar, ska se till å träffa dig lite med tänkte ja, tror johanna ska va här också lite, så vi tre kan ju ligga i boulognern å sola å grilla å sånt:)
Hoppas bussfärden går bra!
kram

2007-05-23 @ 11:28:58
Postat av: Johanna till Danni

Mor å far kommer upp och hämtar mig! SÅ vi är hemma den 10 juni, antagligen på kvällen, börjar ju å jobba den 11! Hade ni tänkt nåt speciellt på midsommar? Vet inte om Patrik kan komma ner då än, så jag har än så länge tänkt att ta det lugnt, kanske halmstad?
Saknar dig med! Pussa!

2007-05-23 @ 11:31:02
Postat av: Patrik till Johanna

jag ska försöka hinna ner till missommar o parta med er .. elelr vad som nu hittas på ..
Min enda lediga vecka på hela sommaren då ju.
puss från mig med älskling.

2007-05-23 @ 12:38:46
URL: http://paka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback