Hej, niklas, men du kan kalla mig Gunnar.

Ja det va då fest igår hos Anna, tvn stod naturligvis på när det var Eurovision, men vilken flopp, ärligt talat, hur kan rymddräktsukraina bli tvåa?  kompisröstingen gör mig galen! Vore det inte bättre att ta bort var låtarna kommer ifrån å sen när  tävlingen är avgjord, så berättar man vilket land de är från? på så sätt vinner den bästa låten, inte det land som har mest grannländer! Serbien vann för er som missat det, jääättttebra låt, eller inte.

Det var i alla fall trevligt att prata med Cicci, tack för det!

Festens presentation var ialla fall: Hej, niklas, men du kan kalla mig Gunnar... hm hm that not make sence!

hej Johanna heter jag, men du kan kalla mig Frida.... eller inte ... skumt!

Idag blir det lugnt, kanske lite läxor så ciao!





Kommentarer
Postat av: cicci

det är alltid trevligt att prata med dej :D Jag glömde berätta att fossen och jag gick in på killarnas toalett, för kön var för lång hos damernas:S

pöss o kram för idag

2007-05-14 @ 20:59:21
Postat av: Johanna svarar

:) Du är en bra flicka du cicci! En fin vän det ska du veta, och busig med ser jag! :)

2007-05-15 @ 22:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback