Föräldrarna kommer!

Mina föräldrar kommer och hämtar mig den 8 juni så jag slipper ta bussen, jippie! De har ju heller inte sett hur det ser ut här i lägenheten eftersom det va så stökigt sist de var här i somras! Flyttade ju in då. Hoppas på att Bamse kan hänga med, men förstår om de inte tar med honom. Det är långt att åka (52 mil) och Bamse gillar inte att åka bil så länge. Hoppas ändå.


Jäkla Pm alltså, har ingen ambition, bara ångest, skärning Johanna!
Kommer väl igång snart hoppas jag, de andra texterna är ialla fall färdiga!

Inget mer kuligt har hänt förutom att en tant började prata med mig på bibblan, frågade vad jag studerade till - svarade lärare och denne tant började pusta å stånka och sa att jag säkert kommer råka ut för misshandel. Minsann hon hade tänkt och studera till lärare när hon var yngre, men nu, herregud nej! Ok sade jag, så där allvarligt är det faktiskt inte! Bara extremfall, men den arme tanten, damen, kärringen, ville bara tro ont om alla elever!

Tur att eleverna slipper henne:)

Take care !

Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla kul att dina föräldrar kommer!

2007-05-09 @ 22:54:20
Postat av: Till Linda

Ja det ska bli kul faktiskt, å så kommer Patriks föräldrar med så det blir första gången dom träffas!
Vi ska gå ut å äta på restaurang när de kommer sedan hoppas vi på grillväder på lördan:) Men

2007-05-11 @ 16:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback