Dags att bestämma sig nu

Halloj!

Blev inget skrivande igår, hade fullt upp med städ, stan, willys och sen blev jag så trött så jag somnade på soffan när vi kom hem!

Idag är jag också trött, då vi somnade halv 2 inatt, hade fruktansvärd huvudvärk och näsan rann hela tiden. Jag vågar inte riktigt känna efter hur jag mår idag, för idag MÅSTE vi bestämma oss om vi ska åka till Söderhamn. Men jag är inte 100, det känner jag, så jag vet inte, blir det värre?

Det blev 7 veckors jobb i sommar, nu är det bestämt, så jag jobbar 24-28 och 32-33.. Det blir bra med pengar det!

Nä nu ska jag äta frukost och sen förhoppningsis har vi bestämt oss hur vi gör i helgen!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Danielle

Du o jag på Nexans Johanna! Kan det bli bättre!?!
Saknar min Johannapanna. Du är bäst och kommer alltid att vara! pusskram!

2007-05-19 @ 14:05:17
Postat av: Mig

Haha ja vem hade trott det? Ja kanske kommer å dönar förbi dig med min åkergräsklippare:)
Helena ska ju med va på iko!
Va det bra i Turkiet? DU är också bäst! Kramar!

2007-05-20 @ 18:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback