Trött å sliten efter andra dagen

Ännu en arbetsdag och benen och armarna värker, det sägs att trädgårdsarbete är ett av de bästa träningsmetoderna! å att hålla på med det i 8 timmar per dag, det kanske kan göra mig vältränad. Jag jobbar nog på bra, för varje gång jag ställt mig på vågen så har den pekat mindre, senast nu 55.7 kg, kan det verkligen stämma? Låter så fruktansvärt lite, nej får se till att äta mera! men just i dessa dar, dricker jag nog mer än jag äter -känns så ialla fall!

Danni - bra jobb med grinden, kände att du kollade på mig när ja låg å krälade i häcken:) Kul med våra promenader också, saknat dig!,, kommer efter halv 5 i morron:) Hoppas cykelfärden till grannkommun gick bra!

Kajsa och jag jobbar fortfarande bra ihop men backningen är fortfarande problematiskt, att ja aldrig kan lära mig! men aldrig kört med släpkärra  innan med bil ens så ja kan ju inte tekniken! men det lär la lösa sig!

Usch så trött - men bara 33 jobbardar kvar (en hel evighet) men lite kul är det allt!

Take care

Love P

Kommentarer
Postat av: den ensamme pojkvännen norrut

gumman, du måste se till att äta ordentligt när ju jobbar så hårt!
backningen fixar sig snart ska du se :) lite träning så kommer det gå kanonbra!
älskar o saknar dig!
puss!

2007-06-12 @ 21:09:01
Postat av: Anonym

just nu saknar jag dig inte så mkt eftersom det enda ja gör är att gå upp, jobba, komma hem, ut å gå, laga mat, duscha, tv, data, godnatt. Tråkigt å monotomt men dagarna går ändå fort. Sen har ja ju inte vart här så länge å kul å träffa alla människor som man växt upp med!
Men just nu längtar ja redan till ledighet! tufft att va trädgårdsarbetare
Love

2007-06-12 @ 21:26:05
Postat av: Danni

Johanna! Nu får du allt se till att du äter ordentligt. Finns ju nästan ingen johanna kvar. Du, skärpning!! Cyklingen gick prima! Ses i eftermiddag! kram

2007-06-13 @ 10:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback