Sommarjobbet

Jo Johanna är numera trädgårdsmästare å rörmokare. Sommarens första jobb är avklarad och det gick bra. Fick va med min morbror på fm och byta toalett för att Kjell va å köpte blommer. Jag fick köra Kajsa som är en litentraktor, jäkliga känsliga pedaler, å svårt att backa med stora släpet, annars är vi vänner hon och jag. Känns som hon börjar acceptera mig mer och me rför nu är det bara backningen som är lite svår:)

På em var jag med kjell å ja förstörde rabatt (drog upp massa blommor) och rensade land, blev jättefint!

I morron å resten av alla 34 kvarvarande jobbardagarna börjar ja 7, å det e tidigt det, men pengar är pengar.Hoppas ja får börja klippa lite gräs snart! det är kul. Ska ta med min mp3 också så ja kan lyssna medans ja ligger i rabatterna- dock kommer säkert nån ja känner å skrämmer mig:) Känns som att jag känner hela företaget eller ja tror mer att alla känner mig för många som hälsar känner jag bara till ansiktet!

Fullt upp idag ändå, dagen gick fort vilket ja hoppas resten av jobbardarna gör!

Danni - fint det va i lägenteten och Peter verkar vara reko!



Älskling - Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback