Oflyt?

Nej ja å Åke är inte sams just nu. Skulle ju jobba med han och det började väl bra. Han va på g (trodde ja) men när vi åkte utanför pizzerian tyckte ja han lät lite konstigt, stannade vid simotex och kollade. Ojoj tänkte ja, detta såg inte bra ut, vände å åkte till Kjell som konstaterade att det inte blir någon klippning idag! Jösses är det mitt fel att Åke går sönder hela tiden?? Nej båda gångerna har Kjell sagt att det inte är mitt fel vilket är betryggande men ändå, har Åke nåt emot mig eller varför krånglar han så för? Det var återigen remmen å nåt kullager (?) som var fel, vilket innebär att Åke får lagas av farbror doktor Kjell.

Jobbigt ändå att det är jag som kört han och då går han sönder! men ja har ju vart så försiktig hmhm, Åke hade förvisso krånglat lite innan också!

well well.. sått gräs och vart i buskarna idag..

fullkomligt LÄNGTAR till midsommar och till världens bästa älskling kommer! Förresten ja har fått värsta barnlängtan nu med! Säkert bara för ja snackat me dig danni:) Men tänk älskling, en liten Miranda och en liten William:)

Linda, vi ska allt hitta nån dag i sommar att spendera ihop, promise:)

Sol på er! Ciao

(förresten om ni vill se när ja skjuter från i lördas gå in på min älsklings sida, länkar till den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback