Midsommar blir nog bra!

Hur underbart väder som helst, nu är det sommar,sommar , sommar! Har till å med blivit bun, men inte nöjd än heller, så ska om en stund lägga mig åter i boulognern!

På fre kommer mor å far, å på sön åker vi hem för på måndag börjar ja jobba, slut på friden:)
Det har löst sig med midsommar, beställde tåg till Patrik så han är i halmstad kl 11 på midsommarafton, börjar kl 02 i Gävle:) Men bättre att åka på natten än på dan ju, så får han sill å potata med:) Hoppas bäste Danni och hennes älskade, vill hitta på nåt kul med oss då, får hoppas på fint väder, så vi kan ha picnic:)

Ja kom på att ja saknar min vovve nu, så otroligt, men nu är det inte många dar kvar! Hoppas han inte glömt mig!

Igår förresten fyllde elin gammal (22) så vi va å fikade hos henne, gav presenten också naturligvis, det va trevligt. Det va nog sanerligen sista gången för sommarn, gänget va samlat buhhu! men ja ser ju några i sommar, vecka 30 då kanske en kryssning är utlovad?

Jaja nu ska ja äta sedan ut., å kanske bli pepparkaka.! :)

CIao

Kommentarer
Postat av: cicci

Tur att du får träffa paka på midsommar...jag ska spendera den helgen med familjen..lugn me en massa mat. Saknar mamma så mkt...tur att jag åker hem idag efter desperata hemmafruarna.
såg linda idag på skolan så hon fick böckerna...hade precis blivit klar me dom.
vem ska på kryssning???
Kram o ha en bra sommar nu

2007-06-05 @ 13:29:06
Postat av: Johanna till cicci

Ja skönt att träffa familjen, läste precis om en 8årig flicka som bara har några dar kvar att leva, sjuk i cancer, då förstår man att man måste ta hand om de nära och kära - jämt! Läste om flickan Matilda på aftonbladet, jag grät kan ja säga så sorgligt!
Ok va bra, sommarlov nu då?:) Johanna och jag snackade om att ta en dygnskryssning så får se om det blir av:)
Ha en trevlig sommar du med! Vi hörs säkert!
Kram!

2007-06-05 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback