I Västergötland

Som jag sa så skulle ja ju inte skriva innan ja är i västergötland så här är jag, i västergötland, hos päronas lya, utan min älskade älskling, men jag har ju förvisso en liten annan älskling som blev tokglad när jag gick å hämtade honom - talar naturligvis om min lilla Bamse.

Helgen gick fort, vart tar dagarna vägen, hoppas de går lika fort utan älskling också!
I lördas var det ju föräldraträff - mina föräldrar  mötte älsklings föräldrar - och de kom överens:) Verkade tycka om varandra! De hade också tydligen kommit överens om att de måste hålla mellan oss eftersom vi passar så bra ihop och att jag är en sådan bra tjej till älskling och vice verca! Och jag håller med dem:) Hoppas älskling gör det med!

Jag är verkligen lycklig med honom, fastän vi bråkar ibland så blir det alltid bra till slut. Tror heller inte på ett förhållande utan bråk eftersom jag tror mer på ordspråket "det börjar med bråk och slutar med barnvagn". Nej bråk gör så att man kommer närmare varandra och lär sig samtidigt något nytt efter varje gång man tjafsat.

Nu är det alltså 12 dar innan vi ses igen, ska jobba under tiden så tror ändå tiden går fort. Värre för hunny som inte har så mkt att göra! I helgen ska vi ju på hemlig resa, vet vad det är för nåt eftersom det är pappa som fyllt 50 å inte vet nåt, men det ska nog bli skojsigt, hört att det ska bli hyffsat väder också!

Nu är det olidligt hett här inne, nära 30 grader, hur ska man kunna sova i denna värmen!?

Jag älskar dig älskling, och saknade dig så fort vi lämnade dig i Gävle, måtte dagarna utan dig gå fort!

Glad sommar allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig också! från den sekund du satte dig i bilen! älskar dig!

2007-06-10 @ 21:08:18
Postat av: Danni

Hallulluu! Hoppas du har kul på den dryga introduktionen ;P Sj sitter man ute i porten o svettas i 30graders värme, innomhus! Helt sjukt! Sees snart!!

2007-06-11 @ 09:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback