Glad midsommar!

Nu är midsommar över, och det gick alldeles för fort, varför ska det gå så fort när man har roligt?

I torsdas jobbade vi dock, tvättade Kajsa och vi "gallrade" fotbollsplanerna, gick bra. Sedan på eftermiddan när ja skulle åka bort med gallret, sticker Danni ut huvet å säger att ja ska vända om för roland (chefen) vill mig nåt, vad då tänker jag? Men det va inte så allvarligt, blev bara bjuden på fika:)

Efter arbetet bar det ner till ljuvliga Halmstad och nya fina stugan. Älskling kom kl 11 på midsommarafton. Midsommarafton som för övrigt var väldigt blöt, mellan 75-100 mm kom det! En del styugor fick pumpa vatten från gräsmattorna, men vi hade det torrt  som vanligt. På lunchen, sill å potater för det flesta och pignicbog för någr afå (hm jag) stod på menyn och gästerna hade det trevligt liksom vi. När mor och far hade gått vidare tog vi det bara lugnt, vi va så trötta!

Men vi gick ialla fall en runda för på kvällen blev det fint väder och lite senare på kvällen spelade vi chokladhjul på gatehus, spelade för 18 kr, vann en marabou chokladkaka och ahlgrens chokladlackerade bilar, så det gick i hop sig:) Sedan så mös vi på altan och gottade oss med allt godis vi hade! 

På midsommardagen strålade solen och återigen tog vi det lugnt, lite sol å så och även minigolf med Danni och Peter, Älskling va superduktig och vann med 42 slag *stolt*, jag fick 48 slag *stolt*, peter 52 och danni 58! 

På kvällen tittade vi på film men vi somnade båda två. 

Idag har vi solat och dra på trissor, patrik har "badat" i havet:) Stolt älskling! 

Åh du anar inte va kul det är när du är här! Älskar dig så mkt! 

När ja orkar ska ja lägga in bilder från halmstad å annat:)

Trevlig midsommar i efterskott,  i morron är det jobb som gäller:( 

Love!
 


Kommentarer
Postat av: Danni

Lögnare! Det var allt jag som vann på mingolfen, 42 poäng till Danielle. Jag ägde :P

2007-06-25 @ 06:55:34
Postat av: Johanna till Danni

mohhahhhahhaa :)

2007-06-25 @ 16:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback