Beundrare..

En ny jobbardag har försvunnit fort som skam idag. Åke och jag jobbade bra idag, hela 4 timmar tillsammans utan att Åke klagade på smärtor :) Men gud med honom känns det som att man är på liseberg. Nu när ja skriver känns det som om min hela kropp gungar fast ja sitter still!

På morronen kom en söt dam och började prata med mig när ja låg i ett av landen vid porten, Hon tyckte ja va superduktig och det blir sådan skillnad när jag varit i landen:) Kul med beröm, växte till två meter minst!

Sedan blev det Åke för resten av slanten, skulle klippa vid porten där alla lastbilar åker.. Och en lastbilschaffis höll på att vrida huvet ur led när han såg mig klippa! En dansk eller norsk va det, blev nervös eftersom han glodde så jäkla mö!

När ja kom hem till lunch va både mor och far där. Far berättade att en tysk lastbilschaffis vart å pratat med honom, de skulle la fixa nåt. Men det första han sa till pappsen var på tyska "vilken snygg tjej som kör gräsklipparen" (eller han sa nog bara snygg tjej och pekade ut mot Åke och mig)... det roliga var ju då att pappa svarade: Ja, dass ist menie tochter=) (det är min dotter). Åh vad ja skulle viljat se minen på chaffisen med tanke på att det jobbar 500 pers på företaget men han berättar att han tycker tjejen är snygg för tjejens pappa! Va peinlich (pinsamt) det måste varit för honom. Undrar va pappa tänkte, ska han va stolt eller rädd?? :)
Hehe roligt iaf, men förstår ju då inte hur de kunde tycka ja va snygg med tanke på arbetskläder, svett, hår i oordning oxch myggmedel i fejjan:) Men man kanske blir snygg i solskenet!


Har det hänt nåt mer idag tro? förutom promenad med Danni, nope skulle inte tro det, men ändå kul första dan Åke och jag jobbade bra ihop. Äntligen kanske vi blivit kompanjoner? Fast peppar peppar..!

I morron drar vi till Halmstad, Patrik kommer på fredag, ska bli kul, vi får förresten stugan själva på fredag kväll så om det blir regn kanske det bara blir lite mys?
Skönt att inte midsommar är så bestämd som den varit innan!

Nej nu packning!

SKriver mer på sön, då är älskling här också! Älskar dig älskling!
Å linda! Jag släpper dig inte efter plugget om du tror det:) För du är så himla bra!


Nä nu ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Känns bra å veta.. för jag tänker inte släppa dig heller! Inte under nåra omständigheter.. för du är oxå så bra! kraaaam! ha en toppen midsommar nu med din älskling!

2007-06-20 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback