Uppe på taket å plaskar, j***a sommarjobb

denna dag, har inte vart så kul, spöregnade ju typ hela dan, var uppe på taket å gick på kraft. åkte hissen i tornet för att komma ut på krafttaket. det va vatten på taket och skit som stoppat upp ventilerna så vattnet kunde inte rinna ner i dem, vi fixade till det.. weehhejj va roligt det va eller inte. men pengar är pengar. på em kom en Åke (en riktig åke, en människa alltså=)) och bjöd på underbart god jordgubbstårta, med egna jordgubbar från landet.

Jag kommer inte få träffa patrik förrän v 34 verkar det som, han jobbar mkt v 31 och frågan är om det e lönt att åka hem, JÄVLA SOMMARJOBB, är det värt alla pengar när man inte ens kan njuta av sommarn? Jag ångrar Patrik tog jobbet, för det kommer bara bli en massa tjafs det känner ja på mig.



Arg, irriterad, ledsen orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Usch jag känner verkligen igen mig... Jobbar hela sommaren och kom idag på att jag längtar till september.. Hoppas man får några härligt soliga helger iaf:)

2007-07-05 @ 20:21:30
URL: http://mariaellinor.blogg.se
Postat av: Johanna

Någon som känner igen sig:) Nästan sorgligt att man längtar till hösten när sommaren är den bästa årstiden (enligt mig) Vi får hålla tummarna för soliga helger, då blir jag i alla fall lite glad!

2007-07-05 @ 20:33:00
Postat av: Cecilia

Jag älskar då sommaren trots allt jobb. Hur skulle man överleva terminerna utan sommarpengarna? :P

2007-07-05 @ 21:11:28
URL: http://baffinbay.blogg.se
Postat av: Linda

Usch... va trist att det bara blir mer å mer jobb som kommer i vägen för er =( *kramar om*

2007-07-05 @ 21:12:19
Postat av: Johanna till Cecilia och Linda

Pengarna är bra och ha men frågan är om de är värda smärta och gråt? Behöver man pengar så mkt? Men visst, i höst kan vi ha mkt nöje av pengarna:) Får se det ur positiv synvinkel!
Linda jag kramar också om:)

2007-07-06 @ 16:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback