Mitt drömställe

jag går å fantiserar om ett eget hus, ett vitt trähus, med fin veranda, inglasad altan med solhörna, garage och relaxavdelning med bubbelbad och bastu i källarn. Helt besatt har ja blivit! Men vart vill jag bo? Bäst hade varit Laholm men det lär la int P gå med på tyvärr, så får väl hitta nåt annat ställe, kanske sitter vi i Surahammar och surar. Nej för guds skull inte dit, namnet säger allt.

Nä jag vill bo i en litet samhälle, nära till en stad. Vill inte bo inne istan, skulle aldrig klara alla avgaser å skit, människor å aldrig kunna vara i fred. Aldrig kunna gå i skogen och känna sig friast i världen. Ni hör jag skulle aldrig passa i en stad som sthm, skulle väl få svårt att andas med en gång:) Skrämmande att miljön har en sådan påverkan som den egentligen har! Måste göra nånting åt denna miljö, allt är ju uppåt väggarna!

Laholm, vart kan jag finna ett likadant drömställe i Sverige?

Fri som fisken i vattnet!

Grattis ida förresten till ert husköp, smått avundsjuk:) Kanske därför jag tänker så mkt på mitt drömboende, eller så är det bara för att Danni snackar om sin drömkåk på norra vägen 2:) vilket förövrigt jag bara ser som ja ja vet inte, mkt renovering kanske:)

Nä nu ska ja se på film med pärona, tänk ja med pärona en lördagkväll! Knas!

Kommentarer
Postat av: ida

tack tack... ligger lite efter i läsningen så.. jobbar väller för mkt..

2007-07-09 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback