Lite Deppi

idag har jag i stort sett bara rensat ogräs, och klippt gräs framför kontoret.. Gräsklipparen va seg att starta så min arm började nästan krampa innan ja fick igång den, tur jag värmde upp han i vårt lilla hus annars hade det nog vart pinsamt, tog en kvart innan ja fick iggång han. Är en gräsklippare som man går med. Övervägde nästan å ta Åke orange :P
 
Plockat lite vinbär idag med, hos mormor denna gång. Hoppas jag fick bort alla myror och tvestjärtar som kom krypande!

Morfar å mormor va inte hemma så ja fick duscha i mörker då lampan e sönder, skulle frågat morfar om hjälp med att laga den eftersom den verkar va lite speciell den lampan, men får vänta på det tills i morron, då ja ska äta hos dom. Kom inte på va ja skulle ha för mat i morron så ja frågade va mormor hade för nåt på menyn men det visste hon inte, men hon skulle hitta på nåt:) Bra med mormor i bland!

Verkar nu som att jag inte kommer hamna i Surahammar längre. Calderys de snåljävlarna vägrar betala för mig de nätter ja skulle va där, så då är det för dyrt att bo där tyckte jag. Sommaren är alltså väldigt oviss ännu, och frågan är om ja ens kommer träffa patrik innan v 34.


Deppigt deppigt, det enda som är lite glatt är att ja bara har två dar kvar till semester. Snart gjort 5 veckor, sedan bara 2 veckor kvar!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback