Körkortet fyller 3 år! äntligen helg!

Jovars nu har ja haft körtkort i tre år, jösses va tiden går fort egentligen.
Idag började jag med att rensa ogräs, sedan körde jag åke gul över b-c och d plan... efter lunch mer rensningen sedan skulle vi flytta möbler. Helena kom med och flyttade, vilket var trevligt, att båda snacka skit och jobba:) Vi fick underbar god kaka som tack för besväret:) Dagen gick fort men nu har jag lite huvudvär, undrar om det är åska på g?

Snart ska vi gå till gunsan som är min xtramamma, hon blir pensionär idag! Grattis eller vad man säger till dig världens bästa gunsan!

Ikväll kommer mormor och morfar hit, vi ska grilla lite, sen blir det nog kojs tidigt för ja e så trött.

Mamma har btw plockat blåbär, kanske ska ut i morron med för jag vill ha med mig upp till gävle, så man kan ha i frysen ifall man blir sugen på nåt gott:)

Angående i går så var jag arg och ledsen och visst dagarna går fort å så, men det e fortfarande miljoner dagar kvar. Det känns inte alls bra av att inte kunna träffa varandra, känns som om ma nskulle "tappa" lite kontakt. jävla calderys. varför skulle patrik ta det jobbet för? vi behöver dom inte egentligen, men det kändes för mkt för att kunna tacka nej.

nä nu ska ja gosa med bamse å trösta mig lite...

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback