I SURAhammar

Hörrö ni vet ju att ja inte vart inne på hur länge som helst pga utan dator på semester!
Nu kan ja heller inte skriva något längre, utan det får bli på tors eller fredag! Kommer till gävle på torsdag å hoppas få träffa min bästa Linda. Läste hennes blogg å blev tårögd, jag saknar dig så j***a mycket jag med! DU är så himla fin vän, det finns få av dig så att du vet!!

Denna sommar har nästan bara vart tråkig - jobb och saknad från alla. Men jag har dock umgåtts med la familia vilket har varit supertrevligt, familjen ni är bäst! Bamse du är speciell i mitt hjärta! Umgåtts lite med grimsåsvänner också vilket alltid e trevligt!

Nu sängen i Sura, och det e som reklamen om gubben med ketchupflaskan som inte fårstår sig på konstruktionen - de gnäller verkligen här - ialla fall vissa.. Men så är ja också i gnällbältet nu!

Ha det bäst alla!

CIao

Kommentarer
Postat av: Linda

Imån ses vi!!

2007-07-25 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback